Egyildizz şu 40 basma olaylarimi🫶🏻 annem iki kız kardeşim ilk doğumda işleri varsa nöbetleşe gelip başımızda durulardi, gece annem kalirdi. çamasirlar akşam ezanından önce toplanmak zorundaydı falan ( annemin dediğine göre) 🫣 sonra bigun benim kanser hastası amcam ağırlaştı durumu peşisira vefat etti . 1 hafta evde tektik eşim sabah çıkar gece gelirdi işten.camasirim da ipte kaldığı oldu,biz zaten evde tek. Kırk banyosunu bile evde tek başıma yaptırdım,biraz dışarı hava almaya çıkıp eve döndüm adette yerini bulsun 40 çıksın diye🤣💫