Kızlar üç gün önce acil sezeryanla dogurdum grip ateşden hastaneye gittim bebeğimin kalp atışlarının hızlandıgını tansıyonumun düştüğünü acilen sezeryan olmam gerektiğini söylediler brbrğim ölebilir dediler o kelimeyi duyunca direk alın brni dedim altı saat normal sancı cektım doğum sancısı ama açılmam yoktu olsada ıkınmaya halim yoktu ateşden ölüyordum altıda ameliyata girdim belden uyuşmaya çalıştı iğneyi kabul etmedi kemiğim çok kötüydü sonunda oldu şuan heryerim acıdan dikiş ağrısından ölüyor ama brbeğimr değer tüm acılarımı unutturdu iyiki benimle iyiki beni bırakmadı canım oğlum