Busrabugahan1 desagr maşallah canım gerçekten çok güzel bi doğum olmuş sağlıkla büyümeyi nasip etsin Allah ☺️ 40+1 olduk ama bi belirti yok darısı başımıza inş ☺️
MeltemmB desagr ya çok sabırsızlanıyorum. Bende doğurmak istiyorum. Masallah ne kadar kolay geçmiş doğumunuz. 37+4 olucaz inş. En kısa zamanda bende kurtulurumm 🙏🏻😢
Ssseval desagr gözün aydın ☺️ Güzel gülinleriniz olsun bol sütlü🙂 ilham verici bir hikaye olmuş . sufi nefesi ne oluyo acaba canım?
desagr Ssseval İnşallah hepimizin 🤲🏼 Kısaca 4 kerede aldığımız nefesi 8 kerede vermek diyebilirim ama detaylı araştırsan daha iyi olur canım çok etkili
Bushra21 desagr bir nefeste okudum çok güzel güzeldi hayırlı evlat olsun inş rabbim size bağışlasın darısı aynısıyla başıma gelsin kolay doğum hiç korkmadım olurken 🤲🏻