36+4 olan arkadaşlar nasılsınız neler hissediosunuz nasıl grçio dn haftalar benim artık iki gündür aşırı bi baskı hissediyorum rahmmde hep vardı ama sanırım büyüdükçe 2 gündür sahada arttı ve sanki ufaktan adet sancısı gibi sancılar oluyor cumartesi kntrlm var artık gün vericek galiba 1 hafta 10 günüm var yani rabbbimb izniyle sizde nasıl