Kızlar dün doğum yaptım makatım çok acıyordu meğerse basur çıkmış canımdan can gidiyor doğum sancısı gibi sanki başınıza gelen varsa ne yaptınız geçiyor mu kendiliğinden kalıyor mu ne yapacağımı şaşırdım hastanede 3 doz ağrı kesici verdiler ağrı kesici verildikten 1 saat sonra yine aynı me yatabiliyorum ne oturabiliyorum yürürken bile açıyor yardım lütfen