moms3514 15 ocakta 41 haftam olduğu için yatış yapıldı odalar tek kişilik yanınıza bir refakatçi alıyor doğum aynı odada oluyor bilgi vermek istedim ben çok memnun kaldım 😊
moms3514 Ayseeegull 10yıl önceden bi normal doğumum var çatı muaynesi ne nasıl bilmiyodum açıkçası ama dün söylerken duydum el muaynesi yani hiç bişey yok öyle el muaynesi
Ayseeegull moms3514 Yani önceden yapılıyor mu demek istedim ☺️ bugün kontrolüm var 39 olacağım doğumdan önce bakılıyor mu
moms3514 O doktorla alakalı sanırım inanın bilmiyorum ben öyle doğum öncesi özellikle bakılmadı bana 😊
Sevolii Merhabalar gözünüz aydın sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah 🌸 bende perşembe günü sezeryan ile doğum yapıcam merak ettiğim ziyaretçi sınırlaması varmı erkek ziyaretçi alınmıyor demişlerdi bi sorun yaşadınız mı bu konuda
moms3514 Sevolii doğumhane bölümünde kesinlikle erkek yasak evet ama sezeryanda servise çıkarılıyo ziyaret saatlerinde hiç bir sıkıntı yok içiniz rahat olsun
Oztrksadiye Bende orda yapıcam nasipse doktorumuz tanıdık acaba epidural yapıyolarmı normal dogumda onu sorucam hep unutuyorum