Ruyaninannesi12
Maşallah bakın toparlamaya başlamış bile, siz sütünüzü emziriyormuş gibi sağmaya devam edin poşetleyin eşinizle birlikte yarın götürürsünüz hem görmüş olursunuz durumu hakkında da bilgi alırsınız en kısa sürede de kucağınıza alıp kokusunu doya doya içinize çekersiniz inşallah 🌸
1-2 ön görüldüyse daha uzun süre kalmaz inşallah allahın izniyle dualarımız sizinle ve bebeğinizle ❤️