Hanımlar şuan bebeğimin yanından yazıyorum çok şükür ikimizde saglikliyiz önce yatırım yapıldı devler hastanesine 12 saat sanci çektim fitil sanci verdiler ama öldüm resmen ve sadece 3 cm açıklığı vardi ve hemşireler de çok kötü davrandı acıya da dayanamadım kustum baya bi fenalaştım eşimi aradım hemen dedim beni burdan çıkar hemen imza attırıp kendimi ordan dışarıya attim ve nigde özel hayat hastanesine geldim sezaryen oldum hersey şuan çok iyi çok şükür belden uyuşturma istedim ve istediğim gibi oldu çok güzel geçti ağrım sızım olmadı akşam a da taburcu olacak insalalh