Ilaydagktp Ozgekerem DOĞUM YAPTIM nst sancılarım sürekli yüzdü acilmam yoktu acil sezeryana aldılar 33+5 ile bebeğim kuveze almadılar çok şükürler olsun
Ilaydagktp mombarbie_ bana ilaç verdiler hap iki kere nabzını yükseltti kaldırmadı bünyem 3 dozu vermedi inşallah 24 saat tutarım dedi ciğer geliştiricinin ikinci dozuna fırsat vermedi sancı
Ilaydagktp xhbgns ay çok sağolun canım Allah razı olsun doğumum oldu saglikla ikimizde iyyiz kuvezde de kalmadı
A12_S07 Ilaydagktp nedense bu saatte postu okuyup çok sevindim gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza almışsınız ne güzel kaç kilo doğdu bebiş 🤲
xhbgns Ilaydagktp Çok şükür maşallah size de evladınıza da, sağlıkla büyüsün 🌸 Nasıl geçti doğum süreciniz?
Ilaydagktp xhbgns doğumum iyi geçti gülerek gittim geldim ister istemez ağrılar oldu bide kalp hastasiyim bebeğim 20 dk yukarı çıkmış ben bir buçuk saat yoğun bakımda Durmuşum çok şükür iyyiz ama şuan sarılıktan korkuyorum