Cileklipizza bbaby44 dönme deilde tutunup ayağa kalktığı zamanlar çok tehlikeli olur ilk zamanlar çok kullanışlı olur ama ilerisi için deil
Masell bbaby44 benim bebeğim 8 aya girecek hala severek kullanıyorum.Yakinda.boydan dolayı sığmayacak zaten o zaman da park beşiğe koyacağım
Nisbaral Masell ben de almayı düşünüyorum bunu memnun kaldınızmı kullanıslımıydı acaba 8 aya kdr kullandm demişsiniz icinde rahat uyudumu o aylara kdr