Glshst Kızlar 6. Haftadayım lavaboya gidince akıntı arasında hafif çok açık kahverengi lekeler gördüm daha önce yaşayan oldu mu çok panik oldum istemsizce lütfen dua eder misiniz bir şey olmasın 🤲🏼
curlysister Glshst ilk zamandan beri yaşamamıştım ama ben de 12. Haftada kahverengi lekelenme gördüm. Bilmiyorum doktorunuza söylediniz mi ama progestan hap veriyor hemen vajinal yoldan kullandım sabah akşam ve bir daha olmadı. Mutlaka doktorunuza da söyleyin
Betul-97 Glshst Bende perşembe günü lekelenme yaşadım 10.haftamda hemen doktoruma yazdım. Kırmızı renkli olmadığı sürece sorun yok ama yine de istersen gel bakalım dedi. Progeston vermişti lekelenmen olmadan içme demişti onu içmeye başla dedi. Günde 1 defa içiyorum. Yine de hastaneye gidin ne olur ne olmaz diye. Biz ne desekte boş. Allahın izniyle hiçbir şey olmaz 🤲🏻🤲🏻
Glshst Tunzalee38_ sabah randevum var hemen gideceğim 2 kimyasal geçirdim şimdi yine tedirgin oldum İnşallah bir şey olmaz 🙏🏼
Glshst Tunzalee38_ beta çok yavaş yükseliyordu bende 1 haftadır baktırmadım kollarım delik deşik oldu yarın gidip İnşallah keseyi görürüm beklemek zorluyo ama doktorum da bir şey diyemiyorum ortada bi durumdayım
Aytug0101 7.haftamdayim bende de ilk bir hafta lekelenme sonra birden kanamam oldu progestan kullanıyorum vajinal yolla birde iğne oldum kanamam kahverengi lekeye dönüştü şuan sürekli yatıyorum tuvalet dışında kalkmiyorum dinlen ve mutlaka doktora git insallah geçer .
Ceydamehtap Ben kahverengi lekelenmeyi ilk gebeliğimde yaşadım Doktor ilişkiyi yasakladı artarsa gel demişti Artmadığı için gitmedim geçti kendiliğinden
Sultan2624 Ben 2 haftadır kahve lekelerim oluyor 7 haftalık, 2 gün önce gittim kalp atısı var doktor normal dedi Protestan da kullanıyorum ama lekeler bi bitmedi geliyo hep
Glshst Betul-97 aynen öyle canım bugün gittim sonuç 310 çıktı çok düşük muhtemelen bu da kimyasal Allahım hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar versin