Bugün bende salgına yakalandım kızlar böyle bir grip ben daha önce geçirmedim hamileyim ilaçta kullanamıyorum ama siz siz olun dikkat edin sakın yakalanmayın insanı mahvediyor aşırı ağrılı bir grip geçiriyorsunuz acilden geldim parol serum yedim hafif ayaklandım ama devam edecek gibiii daha önce hiç aşı yaptırmadım sizler naptınız nasıl korunuyorsunuz aranızda yakalanan varmı ?😷😷😷🤧🤧