Merhabalar kızlar,33+3 haftalığım,hareket azlığı nedeniyle acile geldim çok şükür bebişim iyi kendi doktorum olmadığı için nöbetçi doktora muayene oldum,ses kısıklığı ve öksürük şikayetimde vardı antibiyotik serum verdi aklıma takıldı zararı olur mu?