Merve1555 onlar bende de oluyo ama bebeğin hareketi değilmiş onlar 🤷🏼♀️ bence biz gebeler olarak biran önce hissetmek istediğimiz için ona yoruyoruz. Çünkü okuduğum bi kaç makalede yazana göre bebeğin darbesini ya da hareketini hissedebilmek için belli bi boyuta, kemik ve kıkırdak yapısına sahip olması gerekliymiş. O da hemen hemen 20li haftalara denk geliyo zaten