Canım benim 7. Haftada ¾ damla şeklinde kahverengi lekelenmem olmuştu hemen dr gittik bi sorun olmadı şükür. Kahverengi olan ve çok yoğun olmayan lekenin yerleşme lekesi olduğunu, kırmızı olmadığı sürece büyük sorun teşkil etmez demişti doktorum. Ama sen yine de dr muhakkak söyle progestan verebilir