Hamisbayan Kızlar uzun bi süredir mantar illetinden kurtulamadım 20+1 deyim geçen gün muayenede doktor alttan muayene ile temizledi fitil verdi ancak hala aynı değişen birşey olmuyor daha doğal veya geçirecek bir çözüm bilen bunu yaşayıp atlatan var mı🩷
Yaprakdokumuseverr Hamisbayan Ben iç çamaşır giymiyorum öyle olduğu zamanlar yani evin içinde ve gece. Havalandıkça gidiyor. Hiç fitile bile gerek duymadım böyle yapa yapa.
KediAnnesi321 Hamisbayan gebelikte değil ama gebelik öncesinde çok ciddi bi idrar yolu enfeksiyonu ve mantar geçirmiştim. Candida üremişti. O dönemler bana yaban mersini yememi söylemişlerdi yaşını bulamamıştım kurusunu alıyodum kuruyemişçilerden. Avuç avuç yiyodum ki çok da severim zaten 😂 bence çok iyi gelmişti. Ha ama gebelikte tüketilebilen bi gıda mı bilmiyorum onu bi araştırmak lazım ben o zaman gebe değildim
Gul-A Hamisbayan şuan hala devam ediyor benımde fitil kullandım gecmedı bı daha kullandım ve krem kullanıyorum
Ysr_emrm Hamisbayan bnde yaşadım başlarda on gün kadar dut kürü yap enfeksiyon felan kalmıyor sabah akşam aç karnına olucak çok iyi geliyor
Hamisbayan Yaprakdokumuseverr bende artık öyle yapıyorum çünkü çamaşırlar sıkıyor ve sürekli değiştir değiştir illallah ettim🥴
babyasyanil Hamilelik boyunca çektiğim illet… kaşıntıyı sadece travazol krem durduruyor fitil kullanmadım krem sürüyordum. Doğumdan sonra gitti hemen
Hamisbayan babyasyanil travazol bende hiç etki etmiyor ve bende dış kısımda çok nadir kaşıntı oluyor sanırım hep içe yayılmış bebeğe zararı olur diye korkuyorum🥹
Nur_50 Hamisbayan canım bende mantar olmuştum doktorum sade kefir altınkılıç iç dedi 1 bardak birde ev turşusu ve ev yoğurdu ye dedi benim 1 hafta olmadan düzeldi birde banyo ve tuvalet sonrası o kısmı iyice kurula. İç çamaşırını akıntın oldukça değiştir günlük ped kullanma kokulu tuvalet kağıdıda kullanma o kısma sabun şampuan değdirme sade suyla yıka duştan sonra birde bu süreçte iç çamaşırını ütüle Karbonatlı suyla tuvalet sonrası orayı yıka iyice kurula
zehraks Hamisbayan canım ben de hamileliğimin başından beri çekiyorum maalesef 24+2deyim Doktorum kesinlikle diyet yapmam gerektiğini söyledi şekerli şeylerden uzak duruyorum akıntın bayağı azaldı ama asla bitmiş değil beyaz un şeker meyve bile yok 🫠ve sirkeyle yıkanıyorum vajinamı yani
zehraks Hamisbayan maalesef doktorum günlük meyve hakkımın yarım elma olduğunu söyledi ama siz de doktorunuza danışın tabi. İnternette de şekerli beslenmeyi kesin diyor 🫠