Bu bebek toplanıyor dediğimiz kasılma Varya kizlar. Onun aynısından mi bu sancı dediğiniz şey?
Ya dün bir video da izledim doktor kızıyordu şuna sancı, ağrı demeyin öyle bir şey değil çünkü. Bu tamamen kasılma kelime anlamı olarak demişti. Acaba diyorum o bebek toplanma olayında da kasılma deniyor ya yalancı kasılma olur hani. Onun biraz daha şiddetlisi mi acaba
Öyleyse dayanabilirrmisim gibi geliyor ya 😬 ama adet ağrısınin bilmem kaç katı kadar his diyen de var öyleyse daayanamazmisim gibi aahaha benimde yaklaşıyor doğum az çıtlatın bir şeyler banada.