HMH Valla sabahtan beri aynı şeyi yaşıyorum geçmeyen bi regl ağrısı var. Akşama doğru hafif hafif belimde de batma oldu. İç bacak ağrısı da oldu. Şuanda da dayanılmayacak gibi değil ama yine bi sancı var yani hani adet olacakmışsınız da olamıyormuşsunuz gibi bir şey. Yalancı sancı bu kadar zorlar mı bilmiyorum ama gerçek doğum sancısıysa da şiddetinin şuana kadar baya artması gerekmez miydi onu da bilmiyorum. Doktorumu aradım sabah gel dedi bakalım ne diyecek