cokbilmismom Anketi yanlış açmışsınız oy verilmiyor Ali diyorum❤️ sade ve asil bir isim. Ya herkesin kendi tercihi tabi ama ikinci isim illa olacaksa asaf koymayin ya yer gök asaf oldu pekte hoş bir isim değil bana kalırsa 🙈