nasılsınz guzell annelerrr nasıl geciyor ben ikizlere hamileyim iki erkek bebek beklıyorum ama sorum şu neden hic belirti yok hala bende şaşırıyorum cok rhat bi hamileligim var calsııyorum herkes bana burda dogurcan diyo cıksana dıyo ama sanki ben hamile degilim gbi fildir fildirim 😂😂 şükür insallah hepte boyle devam eder varmı ikizz anneleri bu haftalarda nelr yasadnz sizler kcıncı haftadasnz