Sugarsm Kızlar selam. Dondurulmuş embriyo transfer günü progesteron değerinin 230 çıkması normalmi? Bilen arkadaşlarım aydınlatabilir mi? 🌸
Cansucannnnnnnn Sugarsm merhaba transfer günü için çok yüksek bir değer acaba transferden önce yumurtanız falan mı catlamisti
Sugarsm umut0808 genetik taramalı tüp bebek yaptırdık merkezde çok ümitliydi tutmadı. Sebep araştırıyorum kan sonuçlarıma bir bakayım dedim 237 çıkmış değerim. Transfer için uygun bir değermi acaba diye araştırmaya girdim şimdi
1kediannesi Sugarsm Aaa benimkide genetik taramalı tüp bebek. Değer çok yüksek çıkmış ya bu kadar yüksek olması normal değil bence.
Sugarsm 1kediannesi bu kez her tuşa bastık hiçbir durumu atlamadık. Tutmaması büyük şok yarattı haliyle. Araştırmaya başladım sonucum böyle çıkmış. Bu değerle nasıl transfere aldılar şimdi bunun üstüne gidiyorum. Çok üzgünüm 😞
Sugarsm Cansucannnnnnnn inanın hiç bilmiyorum. 13 gün önce 0,29 çıkmış transfer günü 237 çıkmış ancak transfere alındım ve tutmadı. Bu onların araştırmasında olan bir durum ve sanıyorum yanlış doz ilaç kullandırdılar. Araştırma halindeyim bu değerle transfer şansa bırakıldıysa şikayetçi olacağım.
1kediannesi Sugarsm Değer fazla yükselmiş transferi iptal etmeleri gerekirdi. Çok geçmiş olsun, o kadar emek veriyoruz kolay değil. Başka merkez araştırın tekrar aynı yerde yaptırmayın bence. Dondurulmuş embriyo varsa da taşıttırırsınız.
Sugarsm 1kediannesi bu kez başka merkeze gittim güvenilir bir kuruma. Bu durumu nasıl atlayabildiler. Tek embriyom sağlıklı gelmişti. Başka bir kurumda dondurulmuş 5 adet embriyom var ama genetik taramaları yok. Onları kullanacağım artık rabbim yardımcımız olsun
Hicran57 Sugarsm şikayetçi olabılırsınız bende dondurulmuş embrıyo transferi oldum ve tuttu ilk denememle progesteronum 0.63 cıkmıstı doktorum olması gereken değer dedi ve transferim gerçekleşti cok şükür hamıleyım