Melikecaglayann Arkadaşlar afedersiniz ama 2 gündür hava boşaltıyorum resmen, doğum belirtisi mi bu? Çok saçma yani aşırı gaz doluyor bağırsaklarım sebebini anlayamadım
Knergiz Melikecaglayann 2. Hamileliğim ama böyle belirti yaşamadım ilk gebelikte. Üşütmüş olabilirsiniz