Aysll33 Lütfen gitme şehir de güzel 15 temmuzda. Bak ben 9 sene önce meram tıpda doğurdum sezeryan deyince önem vermiyorlar stajerler ama normal doğum olacak deyince 1 pda dolusu stajyer doğuma girdi hepsi bakıyor o kadar zorlandım ki yaşım da 19 ilk defa doğuracam bilmiyorum da hiçbirşeyi benim üstüme bir bastılar bir bastılar yetmedi beni alttan öyle yırttılar ki bak 29 yaşındayım hala yırtık üstüne 2 doğum yaptım 15 temmuzda 1 ebe ile doğurdum Allah razı olsun onlardan yırtığı diktiler ama mağlesef tutmuyor sonra tıpda benden sonra bir bayan vardı normal doğuran onunda idrar kesesini kesmişler yanlışlıkla