Allah için bu durumu yaşayan varmı normal doğum sonrası hemen ayaklanırsın dediler hala ayaklanamadım sezeryandan beterim kabız oldum tuvaletimi yapamıyorum dükişlerimden dolayıda ıkınamıyorum çok ne iyi gelir yardım edin lütfen bebeğimi bile ağrılarımdan dolayı düzgün emziremiyorum