Merhaba adetime 1 gün kala silik çizgi ile testte öğrendim hamile olduğumu yurtdışında yaşadığım için burda beta hcg gibi kan alma durumu yok doktorum 20 gün sonrası için randevu vermişti 7 haftalık olur o zaman bakarız diye ama ben dayamadım gittim vajinal muayene ile baktı kese görünmedi daha erken normal dedi ama ilk bebeğimde görünmüştü birde iki gündür evde test yapıyorum diğer testler daha netti ikiside belirgin şekildeydi ama bu son yaptıklarımda daha silik çıkıyor kimyasal gebelik olabilir mi?