066 Sezeryanla bugun öğlen 2 de doğum yaptım ağrılarım var ama şükür ıdare edıuorım karnım aşırı yumuşadı karardı gıbı oldu o normalmı doğumdan sonra yaa duzelıyormu acaba
Canan-_16 066 düzelir yavaş yavaş daha yeni içi boşaldı yani bebekle birlikte suyu eşi vs en az 8 kilo çıkıyor ordan sağlıkla büyütün
Yenibirannee 066 evet kararma ve morarma oluyor gobek deliği etrafında gayet normal. sağlıcakla büyüsün
066 Yenibirannee evet aşırı yumuşak bırde yaa catlagımda haylı vardı 1 haftaya kalmaz sarıcam sıkılassın diye karnımı sızler n’aptınız neler onerırsınız kızlar
Yenibirannee 066 ben dogum yapali 3 ay oldu korse taktim hep. biraz gobusum var ama geri aldim kilo o yuzden 🥹
ilkheyecanim96 066 evet geçiyor zamanla korse mutlaka takın kişiye göre de değişen bi durum eski kiloma kavuşmuştum ben
066 ilkheyecanim96 kızlar ağrıyı gectım bebek çok ağlıyor katılaşıyor napcaz şaşırdık kaldık emzık verdık sımdı bırwzdahq ıyı oyalanıyor
ilkheyecanim96 066 doymuyor olabilir sütünü de sağıp verebilirsin ve kucakta sakinleştir gazını çıkart öyle yatır
066 ilkheyecanim96 aynen canım ınsallah fduxelıcek eve geldık mama orda aldı azıcıkta emdı yatırdık şükür yarım saattir uyuyor mızmızlandı emzık verdim sustu 1 saat daha uyusa sıpa