pamugumm_ vallahi nedenini hiç bilmiyorum ama dediğim gibi benim hep orda haftalardır 32. Haftada karnım çatlamaya başladı onda bile sağ tarafta daha yoğun sol tarafta daha az çünkü bebek oraya hiç geçmiyor ve göbeğimin alt kısmı bildiğin havası alınmış balon gibi