Senakrbck ya anneler her türlü hareketi bebek hareketi olsun istiyor bu çok normal ama işte tıp diye de bir şey var bebek o haftalarda çok çok minik hiç güçlü değil hareketi hissetmek çok zor genel anlamda ilk gebelikte 16 çok nadir o da ama 17 den önce çok zor bu benim 5. Gebeliğim ama 3. Doğumum olacak ben bile en erken 3. Bebeğimi 15 te hissettim ve çok zayıfım 45 kiloyla hamile kaldım az daha sabır canım bebiş biraz daha büyüsün kendini hissettirir 🥰