Anneolmak38 merak etme canım kötü birşey değil bunlar. Bende senin gibi psikolojimi bozup çok kötü şeyler yaşadım görünce ama doktorumun dediği kadarı şu; igg pozitif demek, daha önce bu hastalıkları geçirip bağışıklık kazandığımı gösteriyor
IgM dediği de bu virüslerin bebeğe geçip geçmediğini gösteriyor. IgM negatif ise bebekte hiç bir sorun yok, IgM pozitif ise tekrar doktor kontrolüne gitmen ve avidite testi yapman gerekiyor demek oluyor. Umarım anlatabilmişimdir🙏🏻 sağlıkla kucağına al İnşallah