Merhabalar kızlar sonunda bebiş doğdu butonunu bende gördüm çok şükür darısı inşallah pozitif doğum hikayem başlığıyla son bulur zaman baya azalırken heyecanlar artıyor tabi ister istemez. Fakat bi 3 gündür bebişte bi sakinlik var ara ara çok nazlı şekilde nezaketen vuruyo o kadar normal hareketliydi ve sertti vuruşları başına gelen var mı kızlar?