Sibelarin2 hiç ama hiç korkma canım, ne spinal iğne acıttı ne ilk yürüyüş, korktuğumun onda biri kadar bile olmadı şükürler olsun, sen yeterki kendine güven ve kafanda sezaryeni kabullen, 3 4 saat sonra ayağa kalktım ve hiç yerime oturmadım, bir gün sonra taburcu oldum ve eve geldiğimde normal yürüyüp işimi yapıyordum kimse inanamadı, ağrı kesici bile almadım sayılır, hemşireye sordum neden bu kadar rahat geçti diye spor mu yaptın dedi, ben çok yürüyüş yapmıştım bide mental olarak kendimi hazırlamıştım, hem artik sezaryen yapıştırma tekniği var, çok daha çabuk iyileşen daha az ağrılı iç dikişler … İnan korktuğun gibi olmayacak 🥰🥰🥰 şimdiden hayırlı doğumlar dilerim tadını cikar