Emruha26 Kızlar 20 haftalıkken tetanoz aşısı yaptırdım önemliymiş çocuk ve anne sağlığı için sizce ikinci dozuda yaptırmalımıyım ?
Boncukk123 Emruha26 bunu doktoruna sormalısın canım cuma günü bende ilk dozu vuruldum ikinci için doktora soracağım
Hayriyekrc48 Emruha26 sağlık ocağındaki ebemiz arayıp hatırlattı bende gidip oldum 2 doz da yaptırdım bence yaptırın çünkü sezaryen doğumlarda ister istemez bıçak altına yatıyoruz en ufak Bi mikrop ölümle sonuçlanabilir onun için bu aşılar dedi ebe
ponck-123 Emruha26 ben 4 yıl önce tek doz oldum oğlumda bu ikincide geçen ay oldum yapalım dedi sağlık ocağındaki hemşire ikinci doza da gideceğim 21 inde
ozlemeymen07 Emruha26 doktorum vurun dedi bir ay sonrada ikincisini dedi enson tetonoz asim 10yil onceydi
gmzela1605 En son ki tetanoz aşın ne zaman olmuştu o önemli sanırım, mesela ben tek doz oldum yeterli dediler 5 sene önce olduğum için
Emruha26 gmzela1605 canım ben ilkkez tetanoz aşısı oldum iki dozluk bişeymiiş sanırım hamileyken kimiside hiç yaptırmamış duyduğum kadarıyla
Emruha26 Hayriyekrc48 hımm önemli yaptır diyolar ama bende internetlerden öğrenmeye calısıyorum eğer öyle bi tehlike varsa kesinlikle yaptırılmalı
Hayriyekrc48 Emruha26 Emruha26 geçmişte daha çokmuş bu tarz ölüm oranı ondan bence şimdi bu aşıyı yaptırın demeleri öyle bir anısını anlattı hatta ebem bana bence de doktorunuza sorun kafanızda soru işareti de kalmaz hem böylece
Colakmelike Bana da ilk ebem yaptirmam gerektigini soylemisti bende doktorumla paylastim onun dedigi tarihlerde iki doz yaptirdim 3 doz da dogumdan sonra yaptiracagim doktoruna danışarak yaptirabilirsin bence önemli olan da onun kontrolünde olman
Emruha26 Hayriyekrc48 evet canım haklısın doktorum aksilik tam memnunum dedim oldu bu dedim bu sefer içime sindi. Ama kadın şehir değiştirmeye karar vermiş yeniden doktor arayışındayım 😔
Hayriyekrc48 Emruha26 ah çok zor öyle olunca ya bende ilk başladığım doktora randevu bulamadığım için başka hastaneye başka doktora geçmek zorunda kalmıştım
AnneBi Emruha26 1 ay arayla 2 doz oldum. Doktorum da sağlık ocağı da olmamı tavsiye etmişti sen de doktoruna sorarsan daha sağlıklı olur
Emruha26 busraozkan33 ikinci doz martda yapıcam ama busefer ağrı çok yapmadı bide hamilelikle beraber 10 gün ağrı cokmuş insallah yine bende okadar olmaz😔
cokbilmismom Dün yaptırdım hiç bir yan etki görmedim, sadece kolumu kaldırınca aşı yeri aciyor o kadar