Gamze_30 Badgirl_ peki sabah 4 de uyandım gördüm şimdi birşey yok ilk gebeliğim olduğu için birşey bilmiyorum yine gideyim mi
Deletedmom_85 Gamze_30 Geçen gün pembemsi az bir şey lekelenme oldu aklım basimdan gitti nasıl doktora gideceğimi bilemedim. Gebelikte her türlü kanama bı risk oluşturabilir. Gitmelisiniz..
damlacgul Sariozkya yani bu kadar zorlamaya ne gerek var ben anlamıyorum. Bütün kanamalar önemlidir ve doktora görünmek gerekir muhakkak gitmelisiniz
Sariozkya <img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/16/nKx57j.jpg” alt=“nKx57j.jpg” border=“0”> Şükürler olsun her şey yolunda. Kese etrafında küçük kanamalar görünüyor progestan kullanalım biraz dedi 100 mg
Anneolmak38 Sariozkya ilk 3 ay bu tür ağır işler yapmanız riskli Dikkat edin lütfen ❤️ çok az bir kanama sıkıntı değil ama biraz fazlaysa hastaneye gitmeniz gerekiyor..