Bugün 5. günümüzdeyiz bebğimle çok şükür🙏🏻 spinal sezaryen doğum yaptım sorularınız varsa yardımcı olabilirim😊 ben kendim şahsen aşşşırı korkuyordum doğumhaneye girince yalvardım bırakın beni ya da uyutun diye damaklarım kurudu kalp hızım kaça çıktı kim bilir😄 belden vurulacak iğneden falan aşırı korkuyordum ama kola damar yolu açmadan daha kolay kızlar inanın bana minik bi sızı hissediyorsunuz🤷🏻♀️ bana birkaç kez denediler yapamdılar çünkü eğilmeyi beceremedim korkudan ama sonundan oldu😄 onun dışında bebeği çıkarmaya çalışırlarken falan hala çok korkuyordum acı yok ama el hareketleri falan hissediliyor çünkü onun korkusunu yaşarken bebek geldi dediler ve yüzüme koydular bugün 5. gün ve hala o anın etkisinden çıkamıyorum o kadar güzeldi ki sıcacık suratıyla yüzüme koydukları ve göz göze geldiğimiz anı unutamıyorum şimdiye kadar hiç böyle bir duygu yaşamadım çok güzeldi🥹 sonra dikme işlemi falan yapıyorlardı sanırım birisi dedi ki bebeğe bakım yapılacak doktor görecek sizden hemen sonra odaya gelecek öerak etmeyin dedi o sırada o pis haliyle doğumhanenin önünde bizimkilere göstermişler🥰 odaya çıktığım anı falan pek htırlamıyorum biraz uyutmuşlar beni😄 sonrasında evet biraz acılıydı dopumu sabah 9 da yaptım bacaklarımı geri hissetmem akşam 4-5 i buldu ve ağrı kesicinin etkisi gidince inanılmaz bir ağrı yaşadım ama hemen aşrı kesici yapıp geri geçirdiler ağrıyı ve toplam 2 kez yaşadım bu ağrıyı. İlk yürütme anı da evet acılıydı ama dayanılmayacak gibi değildi bence🤷🏻♀️ bol bol yürümek gerçekten önemli çünkü yürüdükçe ağrı azalıyor gerçekten korkmadan yürüyün. İkinci gün her şey çok daha güzeldi ağrılar baya azaldı kendim bişeyler yapabilmeye başladım gazı da ilk gün çıkardığım için 2. Gün hemen taburcu oldum. Hastane çantası konusunda da ben 3 tane müslin bir tane kalın battaniye koymuştum keşke daha fazla koysaydım her şeye müslin açtık, bezi 10 tane koymuştum fazla geldi çünkü ilk gün çok az emebildi zaten ve o yüzden 1 ya da 2 kez çiş yaptı mekonyumunun da birazını o gün yaptı toplam 3 bez falan kullandık ertesi gün de 3 tane falan kullandık ama ben minicik bişey olsa bile değiştirdim. Alt değiştirme bezi koymuştum hiç kullanmadık. Pamuk ıslatır altını silerim demiştim ama o sırada hiç uğraşılmıyor bence yani en azından biz uğraşamadık ıslak mendil kullandık😄 emzirme yastığı koymamıştım hemşire lazım olacak diyince eşime getirttim ve gerçekten lazım oldu. Bir de depent götürmüştüm onu taktım ama pansumana gelen hemşire bunları önermiyoruz terleme yaptığı için enfeksiyona sebep olabiliyor pamuklu hamile külodu ve ped kullanın dediler çıkarttırdılar yanıma ped almamıştım o biraz sıkıntı oldu çünkü çıkarmadan pansuman yapmadılar🤷🏻♀️ en büyük pişmalığım ise hamileliğim döneminde emzirme ile ilgili eğitim falan almamak oldu çok zorşandım bebeğim 2 gün aç kaldı benim yüzümden sonra hallettim ama o günler yüzünden sarılık oldu şu an🥺 size tavsiyem bol bol emzirme videosu izleyin bu komuda bilinçli olun🥲 başka aklıma biley gelmedi sorunuz varsa seve seve cevaplayabilirim😊