GulistanMelek Hamilelikde grip olan anneler ne kullandiniz iki günden beri ilk bogaz agrisi ile basladi suan burun akintim halsizlik var
Gntcdyg Aynı şekilde bende öyleyim canım haftaya doğum yapacağım bide bol bol meyve yiyerek ve suyunu içerek ayağa kalkmaya çalışıyorum çok şükür biraz daha iyiyim Allah şifa versin
SumeyyemAli19 Bugün gittim antibiyotik verdi doktor kullanmamak için direniyorum ama kullanacağım gibi göğsümde sancı var öksürük ile birlikte 🥺🥺
Ebrukbra Bende ağır geçirdim sarimsaklı süt çok işime yaradı tavsiye ederim onun dışında bol bol meyve c vitamini alın. Sütle zencefil de iyi gelmişti çok geçmiş olsun
GulistanMelek Artık dayancak gücüm kalmadindan hastaneye gittim serum taktilar antibiyotik de vardi icim hic rahat degil hamilelikde bebege sorun yaparmi diye düsünmeye basladim
Elfthh GulistanMelek ben kullandım canim geciremedim antibiyotik doktoruma da sordum göğüs doktoru vermişti kullandım dedim enfeksiyon varsa neden uzatayum belki dsha zararı olir dedim