annee-adayiii idrar yolu enfeksiyonu da kasık ağrısı yapar bol sıvı alın inşallah geçer benimde sürekli sağ kasık ağrım oluyodu kaç kere doktora gittim gece acile gittim bakıyolar yok bişe enfeksiyon dediler geçenlerde yine ağrıdan duramadım acile gittim fitil ve antibiyotik verdi rahatladım ağrım yok şuan