KediAnnesi321 Haziran anneleri hastane çıkışı aldınız mı bebeklere kaçlı setler daha iyi olur bilemedim ben bebeğime yeni yeni bi şeyler almaya başlıyorum
mineoksuz11 KediAnnesi321 ben daha almadım ama şu içlik falan oluyor içinde onu giydirmiyor hemşireler ben kızımda vermiştim ağustos doğumluydu hiç giymedi desem yeri böyle kalın değil de ince kumaşlı olanlardan alacağım ben. Haziranda doğacak inşallah bizim bebiste 😊
Ahsennesli KediAnnesi321 bende daha almadım ama şu tam set var ya battaniyeli olanlardan 11 parça sanırım öyle birşey alıcam. Haziran sonu gibi bakalım
Mertsmother KediAnnesi321 kısa kollu hastane çıkışı yok zaten ama genelde ince tulum tsrzında şeyler olabilir bende mayıs sonuna denk geliyorum genelde öyle şeyler alıyorum tabi uygun fiyatlı bulup 6 ay mont vs hırka da aldım hesap yaparak çok alma çabuk büyüyor lar
KediAnnesi321 mineoksuz11 inşallah sağlıkla :) ben de ince alırım diye düşündüm ama eski başlıklarda yenidoğan yine de üşüyo falan yazanlar vardı emin olamadım
mineoksuz11 KediAnnesi321 öyle diyolar ama kızım terliyordu evdeyken yani sonra boyunları falan pişik oluyor battaniyeye sarılır onun kolayı var :)
KediAnnesi321 Mertsmother Ahsennesli ben de daha ince şeyler baktım hep. Kısa kollu yok evet ama ince kumaş olanlar var onları kast etmiştim. Mont almak da hiç aklıma gelmemişti bakılabilir aslında evet 🥹 gittiğimde onlara da bakayım