Zeehraaaa Sanki her an çıkacak hissi sizde de oluyor mu kızlar özellikle yorulunca oluyor evde uzanırken vs dinlenirken olmuyor ama yorgunken aşağılar da oluyor sonra geçiyo
Nesfur41 Zeehraaaa Kaç haftalıksın normal yani makat gelişliyse ayaklarıyla vuruyor baş gelişliyse kafasıyla baskı yapıyor
gencbiranne1 Zeehraaaa ben ilk hissettiğim günden beri aşağıda kasığa yakın hissettim ama doktorum çok normal olduğunu söyledi 23 bitiyor şimdi baş geliş şuan şimdi de kafasıyla bastırıyor 😂
Beyza37 Zeehraaaa Evet oluyordu ilk dört ay sonra büyüdükçe yukarıda hissediliyor hele son haftalardaki mide yanması anlatilmaz
Nesli46 Zeehraaaa ben sürekli bikini bölgemin 1 parmak üstünde hissederim zaten 16 haftadan beri şuan 21+2 hala aynı makat geliş pozisyonda ondan olabilir herhalde
Nesfur41 Zeehraaaa Benimki de o haftalarda öyleydi 40 oldum hala aynı içimden geçiyor 😂 normal yani her şey oluyor içimizde canlı var neticede sıkılıyor o da sizi korkutuyor işte 😂
Zeehraaaa Nesfur41 aşağıda olunca tuvalet hissi oluyor gidiyorum bişey yok 😀 içimde sörf yapıyor adeta😀yeri geniş tabi şimdi her yerde geziyor 😀
Nesfur41 Zeehraaaa Yer kalmayınca da aynı valla benim ki götüyle salsa yapıyor 😂😂 idrar torbamı kum torbası sanıyor herhalde boks yapıyor 😂😂 tek kötü yani büyüdükleri için hareketleri artık acıtıyor 🤯😂
Zeehraaaa Nesfur41 evet cok acıyor hele aşağıya vurunca 😶 zaten idrar torbası kum torbası oldu 😀kaç kere tuvalete gidiyorim saymadm bide çok su içiyorum sen düşün 😀anneme diyorum anne çıkacak şimdi Diyorum ah ah o kadar kolay mi diyor 😀😅sezeryan düşünüyorm bu arada
Bebisbg34 Nesfur41 kaç haftalıksın 31+4teyim bende aşağida hıssediyorum birdee kasıklarımda hissediyorum oda zar zor neden öyle durusundannı mı kaynaklı acaba dünden beri iyiydi ama bugun böyle
Nesfur41 Zeehraaaa Hayırlısı olsun hakkımızda benimde çarşamba yatışım yapılacak suni alıcam inş sezeryana dönmez diyorum bende 😂
Nesfur41 Bebisbg34 Ben 40 haftalığım benim ki baş gelişli ben kafasının baskısını hissediyorum hareket olarak ta kesnlikle göbek deliği üstünde bütün hateketleri
Bebisbg34 Nesfur41 bende başı aşağidaydı 30da gttgmde 31 oldum sanki aşaği ayakları geldi gibi ondan önce yukarda hıssediyordum da şimdi aşağida cok hafif hıssediyorum normal midir bilginiz varmı acaba ?
Nesfur41 Bebisbg34 Haftan daha erken geri dönmüş olabilir sonra tekrar döner karnınla oyna biraz illa rahatsız olup tepki verir ya da bi kahve iç soluna yat bakalım nerden hareket ediyor ya da şeker problemin yoksa tatlı ye harekete geçer
Bebisbg34 Nesfur41 hareket ettgnı az hıssedıyorumda yavas öyle cok degıl sureklıde tuvalete cıkıyorum idrarım varmış gbı süreklı
Zeehraaaa SevNur Nesfur41 Nesli46 Beyza37 gencbiranne1 gece 1 kere ses etmeyen canım kizim şu an içimde uzak doğu sporları yapıyor şimdi de göbek deliğinin oraya gidesi gelmiş oraya gelmiş 🤩🤩🤩🤩🤩😀😀😀😀çok şükür mide yanması olmadı henüz abartacak kadarrr
Nesfur41 Bebisbg34 O normal baskı yapıyor bebek işte hep tuvalet isteği oluyor çişimi tutmayı özledim ben artık 😂