Nariye007 Merhabalar 32 haftalık hamileyim yarım bsaatte 1 falan karnım sertleşiyor bebek toplaniyor gibi oluyor normalmi acaba?
TurgutElif Benim doğana kadar öğle oldu bir sorun olmadı bebegin yeri daralıyor dedi doktorum ama fazla uzun süre sert olursa gel demişti