Eminexxx kaç haftalikti acaba, benim kanamam yoğun pihtili oldu iki gün sonra bugün doktora kontrole gittim betahcg 60dan 90a çıkmış cuma tekrar cagirdi eğer yükselme eğilimi olursa kürtaj yapicam dedi baya korktum, bende özel bir doktor var burada sadece muayene yapıyor yaşadığım şehirde özel hastane yok, ona gittim, oda değerlerin çok düşük, düşüğün gerceklesmis, o geçte olsa düşer kürtaj beta 500 üstü olmadıkça önermiyorum dedi, dış gebelikte olsa vücut absorbe ediyor falan dedi, umarım cuma günü değerim duserde birdaha kürtaj olmam