Dost12 Ben de Almanya’da yaşıyorum. Aynı sorunları yaşamışız. Orada bizi de boş yere uğraştırdılar. Bizde Türkiye’ye geldik. 4 senedir buraya gel git yapıyorum. Kayseri de 2 doktora gittim sonuç alamadım. Şimdi Ankara memorialdeyim. Bu dna hasarını bazı doktorlar hiç önemsemiyor. Sorun olmaz diyorlar fakat Kaan Aydos diye bir doktor var. Bizim dna hasarını o buldu. 3,4 ay ilaç kullandı eşim çok şükür düzeldi. Şimdi tekrar tüp bebek deniyoruz. Genetik tarama yaptırıyoruz. İnşallah sonuç alacağız 🙏🏻 Size tavsiyem olsun. Bu arada benim 4 düşüğüm var.