Regl gecikti 15 gün test yaptım pozitif çıktı. On gün sonra yani bugün doktora gittim ama kese boş. Bebek daha gözükmüyor geç döllenme olabilir bir hafta sonra kontrole gel dedi doktor. Boş gebelik de olabilirmiş böyle bir şey yaşayan varmı aranızda çok moralim bozuldu