Seher1234seher canım seninle küçük bir anımı paylaşmak istiyorum. Ben depremde bütün ailemi kaybettim. Evlendim sonrasında nişanlıydım zaten beklemedik bekleyemedik. Başta çocuk istemedim şimdi istiyorum 11 aydır evliyim ilk 3 ay istemedim sonra istedim ne yaptıysam olmadı testlere milyarlar verdim neler yiyip içmedim neler yapmadım ki. Olmadı olmadı olmadı. Sonra bir an içime doğdu bir test yaptım sadece içime doğan his ile yaptım bunu🥺 birde baktım silik 2 gün sonra gidip kan verdim ve suan 2 aylık hamileyim yani isteyene bir sorun sıkıntı olmadığı sürece inan ki rabbim veriyor çok düşme üstüne bu da çok etkiliyor testlerle sadece hayal kırıklığı yaşarsın Buda acayip etkiliyor. Umursama rahat ol ye iç gez hayatına bak. Sen istediğinde vermez allah eksik kaldığında verir sende lütfen üzülme ve sadece dua et inan et ki olacaktır 🥰