miranatlas bende düşünmüştüm orayı ama yoğun bakımı yok ne olur ne olmaz vazgeçmiştim , annem beni orda doğurdu zamanında tabi çok yıpratmışlar asla izin vermedi orda yapmama şuan nasıldır bilemiyorum tabi ama 2 sene önce lazere giderken lazer bölümüne gelip oturan hamileler vardı oda olmadığı için orda oda bekliyorlardı devlet hastanesi havası var odaları hijyenik mi bilemiyorum