Cennet5347 Bu yılın isimleri Alparslan ve Zeynep ben yiğit can koyacam Allah nasip ederse kizlar siz ne koyacaksınız 39 haftalık olduk bu arada
Bmbe21 Cennet5347 üçüncü kızım olacak Efnan koymayı düşünüyoruz. 37 haftaligim 🌸 ikizlerimin ismi de Buğlem ve Meryem
_Bihterziyagil Cennet5347 teşekkür ederim Allah razı olsun 🤲🏻 Rabbim hepimizin evlatlarını saglıkla kucagına almayı nasip etsin, ❤️ içinde de beni 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Cennet5347 Arzuanne öyle düşünmeyin her çocuk aynı olacak diye bir şey yok kesinlikle yanlış bir itam
Arzuanne Cennet5347 aileler zaten hiç beğenmedi ben seviyorum eşim zaten aşırı alıştı hep Ayaz napıyor diyordu yani şimdi başka isim düşününce başka birinin çocuğu gibi geliyor kafamı karıştırdılar
Yagmurakyurek Cennet5347 eşim Alparslan istior ama yiğit alpte karar kıldık ama karnimda Alparslan yiğit die sevior ben yiğit Alp die seviorum 😀😀😀
Yagmurakyurek Cennet5347 yiğit Alp koyduk ismini ama eşim Alparslan yiğit die sevior nedense 😀😀kimlikte yiğit Alp olur Dior ama Dior ben öle sevecem Dior karisma bana dedi 😀bende tm dedim
anneoluyorum_777 Cennet5347 biz daha çok yeniyiz cinsiyet belli değil ama isimler belli kız olursa Asya Umay erkek olursa yiğit barlas yada aybars 💞💐