kizlar 23 haftaliga kadar herseyim normaldi bi anda bebegin kafasi 2 hafta onden gidiliyo denildi 33 haftamda riskli gebelik bolumune yonlerdiler gittim herseyin normal denildi bebegin kafasi genetik dedi bugum 35 haftamda bu sefer bebegin kafasinda sivi var denildi baya buyuk normal bile doguramayabilirsin dedi basina gelip sıkıntiz dogurup bebegini saglikla kucagina alan varmi