haticekklik 37+5 teyim ve ayaklarımı artık hissetmiyorum. Dokununca bile sızlıyor o derece bir şişlik var normal mi bilmiyorum. Tuzlu yemeyin diyorlar, normal şekilde ilerliyorum farklı olarak tuza abanmıyorum bile. Ne yapabilirim bilgisi olan var mı ?