bernagnd Kizlarrr 30 haftalık hamileyim. Arada hurma yiyorum ama doğumu tetikler diyorlar. Bu konuda fikri olan var mı
3438FG bernagnd Evet Hurmanın öyle bir etkisi var deniliyor. Hatta 36. Haftadan sonra genelde doğum başlasın diye yiyorlarmış
Nesfur41 bernagnd Günde 1 kilo yemiceniz ya 😂 hamile kaldığım günden beri ilk zamanlar vitamin deposu diye günde 3 tane yedim 30 dan sonra 4 5 çıktı 36 dan sonra 7 8 9 10 😂 40 oldum hala doğuramadım 😂😂😂😂 evet rahmi yumuşatma özelliği var doğrudur belki kişiden kişiye göre farklılıkta gösterebilir ama bitki çayları hariç her şeyden abartmadan yedim de içtim de
MasalAlparslanMom bernagnd günde 1 2 tane ile değilde,ortalama 5 ve üzeri için açılmayi hızlandırır etkisi olduğu söyleniyo. Ve bu nimetin bu özelliğinden yararlanmak için 36 haftadan sonra falan tekli sayı olarak 5 7 şeklinde tüketilmesi (sünnet) 🤗yeterli gelir diye biliyorum