Linaaaaa Tugcimm bende sizinle aynı durumdayım bana 12+3 %95 kız dedi devlette gitim 13 te ben buna kız diyemem dedi 20 gün sonra gel net diyelim dedi🫣
Tugcimm [silindi] bana da öyle geliyor ama 12 hafta ve 13 hafta arası değişince şaşırıyorum 😂 kordon da değil dedi hoca 29 unda tekrar gidicemm
Tugcimm ressamanne_ bacak arasını gördü ama çıkıntı şuanlık yok dedi %80 kız dedi 1 hafta sonra çıkıntısı oldu
Atn95 Bende geçen hafta gittiğimde erkek dendi bu hafta gittiğimde kız olduğu söylemdi kafam çok karışık 😂
Tugcimm Atn95 bu haftalar da çok değişiyormuş kordon mu diye de baktı hoca kordon değil dedi kafam karışık benimde 😂 29 gidicem net sonuç alacaz gibi
Atn95 Tugcimm bende 18inde başka bir doktora randevu aldım bakalım o ne diyecek netleşsin ki bizde yolumuza bakalım ☺️☺️
Atn95 Tugcimm benimkinde kordon değil çıkıntı vardı erkek dendiğinde sonraki hafta o çıkıntı kaybolmuştudu bu seferde kız dedi
Esmam_ela25 Tugcimm https://mutluresim.com/image/nxDY5Z benim bebişte bu Pazartesi günü öğrenicem inşallah 🤭