Ben mesela ikisi arasında karar veremedim yorum da yazmak istemedim :) cünkü iki seçenek var bizim hoşumuza gitmesine gerek yok çocuk onların bize isimler nasıl sizce diye sorulmamıs:)
Ama benim fikrim illa duyulmamıs olmasına gerek yok herkes de olan isim de olabilir yani ben erkek çocuğunu geç doğurduysm suç benim mi herkes benden önce koyduysa😂 arada böyle seslenin oğlunuza seslenir gibi hangisi kulağa daha naif geliyorsa sizce onu seçin :)